Популярные сообщения

пятница, 18 августа 2017 г.

Сценарії до 8 березня для початкової школи

или
войти с помощью:









СПАСИБО ЗА РЕГИСТРАЦИЮ!


На указанный e-mail в течение минуты должно прийти письмо активации. Просто перейдите по указанной ссылке и наслаждайтесь неограниченным общением, удобными сервисами и приятной атмосферой.



ПРАВИЛА РАБОТЫ С САЙТОМ


Даю свое согласие на обработку и использование веб-порталом UAUA.info (далее – «Веб-портал») моих персональных данных, а именно: имя, фамилию, указанные даты рождения, страну и город проживания, адрес электронной почты, IP-адрес, файлы cookie, информацию о регистрации на веб-сайтах – социальных Интернет-сетях (далее – «Персональные данные»). Также даю свое согласие на обработку и использование Веб-порталом моих Персональных данных, взятых с указанных мною веб-сайтов - социальных Интернет-сетей (если указывались). Предоставленные мною Персональные данные могут использоваться Веб-порталом исключительно с целью моей регистрации и идентификации на Веб-портале, а также с целью осуществления мною пользования сервисами Веб-портала.
Подтверждаю, что с момента моей регистрации на Веб-портале, уведомлён(-на) о цели сбора моих Персональных данных и о включении моих Персональных данных в базу персональных данных пользователей Веб-портала, с правами, предусмотренными ст. 8 Закона Украины «О защите персональных данных», ознакомлен(-на).
Подтверждаю, что в случае необходимости получения данного уведомления в письменном (документарном) виде, мною будет выслано соответствующее письмо по адресу admin@uaua.info, с указанием своего почтового адреса.


На указанный e-mail отправленно письмо. Для смены пароля просто перейдите по указанной в нем ссылке


Сценарії до 8 березня для початкової школи



Сценарії до 8 березня для початкової школи допоможуть організувати цікаве весняне свято для дітей і їх батьків. Сценарії включають в себе захоплюючи історії з віршами, піснями, іграми і танцямискучати не буде ніхто!


Сценарій до 8 березня для початкової школи «Поле чудес »


Дзеркало оформлено квітами (7 штук). За кожною квіткою знаходиться буква. В кінці свята, після того, як будуть відкриті всі букви, вийде слово «Вітаємо».


До зали входять хлопчики.


Хлопчик 1:
Чий сьогодні день народження?
Для кого печуть пиріг?
Для кого розцвів весняний
Перший березневий квітка?


Хлопчик 2:
Для кого? Для кого? Відгадайте самі!
І пиріг і квітка ми подаруємо мамі!


Ведучий: Всі гості вже сіли.


Хлопчик 3: А куди ж наші дівчата поділися? Треба їх сюди покликати. Пора нам свято починати.


Всі: Дівчатка, швидше біжіть, сюди на свято поспішіть!


До залу вбігають дівчатка, встають близько хлопчиків, хлопчики дарують їм квітка, вставши перед ними на коліно.


Дівчинка 1:
Що за свято готується тут?
Може, почесні гості прийдуть?


Дівчинка 2: Може, прийдуть генерали?


Хлопчик 4:
Гадати марно киньте,
Дивіться, ось вони гості.
Почесні, важливі самі!


Всі: Здрастуйте, наші мами!


Хлопчик 5:
Нашим мама в день весняний
Шле привіт сама весна.
Дзвін струмка і пташиний спів
Дарує до свята вона.


Співають пісню про весну.


Ведучий: Ми довго думали, як побудувати наше свято, щоб усім було цікаво і весело. І вирішили разом провести гру «Поле чудес». Але гра у нас буде музична. Ви, дорогі гості, повинні будете прочитати загадане слово. У кожної літери є свій музичний номер, який ми приготували. Кожну букву треба називати по черзі. Отже, ви готові? Починаємо.


Дівчинка 3: Ми вирішили подарувати любим мамам веселощів, сміху цілу годину. І щоб вони не нудьгували — заспіваємо пісеньку.
Співають пісню про маму.


Хлопчик 6:
А зараз ми пограємо,
Позабавим наших мам,
Щоб від їх посмішок
Стало радісніше нам.


Ведучий: Зараз, дорогі мами, діти покажуть, як ви вранці, збираєтеся на роботу.


Гра «мама збирається на роботу»


(Дві дівчинки повинні вибрати на столах предмети, які вважають потрібно покласти в сумочку, накрити стіл, одягнути ляльку)


Дівчинка 4:
Всіх наших бабусь і мам
Від душі ми вітаємо.
І наш святковий концерт
Танцем продовжуємо.


Ведучий:
І милим бабусям
Ми наш концерт піднесемо.
Щоб не хворіли, не старіли,
А молоділи з кожним днем.


Діти співають пісню про бабусю.


Ведучий: Ваші бабусі великі майстрині. І всі вони вміють - і компот зварити і рукавичок нав'язати.


Гра «Допоможи бабусі зварити компот і суп» (Викликаються 2 бабусі, формується 2 команди по 3 людини, одна команда вибирає з загальної маси фрукти для компоту, інша овочі для супу)


Ведучий: А зараз ми всі перенесемося в весняний ліс. Там, як завжди, повно чудес.


Діти показують підготовлену сценку про тварин чи квіти.


Ведучий: 8 березня — свято мам, бабусь, а також дівчаток. Милі дівчатка, ваші хлопчики теж готувалися і зараз хочуть привітає вас.


Хлопчики дарують дівчаткам подарунки.


Дівчинка 5:
На чудовому святі
Так весело у нас.
Хочемо веселий танець
Виконати для вас.


Ведучий:
Мами, бабусі. з нами в коло вставайте
Танець з нами починайте.


Загальний танець з мамами.


Сценарій до 8 березня для початкової школі «Подарунок мамі»


Під веселу музику діти заходять до залу, вишиковуються півколом біля центральної стіни.


Вихователь 1:
Дме теплий вітер, сонце яскраво світить,
Ось йде геть зима, в гості до нас прийшла весна!


Вихователь 2:
Подивіться за вікно: там трошки тепліше.
Головний свято наступає, сонечко його зустрічає.


Звучить фонограма «Спів птахів». До залу вбігає Сонячний промінчик


Промінчик:
Я — весняний яскравий промінчик, і не дарма прийшов до вас у зал,
Я пробрався через хмари, щоб сказати: «мій час настав».
Сонце світить все сміливіше, мамине свято біля дверей,
Гей, хлопці, веселіше в коло вставайте мерщій.
А де ж сонечко?


Вихователь 1 звертає увагу дітей, що промінчик сонечко шукає і пропонує дітям покликати його піснею.


Виконують пісню про «Сонечко»


Вихователь 2 піднімає сонечко і звертає увагу дітей, що воно з'явилося. Під ним стоїть карусель з промінчиками, вихователь пропонує взяти промінчики - стрічки. Під веселу музику діти рухаються каруселлю навколо Промінчика, після закінчення Промінчик тікає.


Вихователь 1:
Сонячний промінь зазирнув у цей зал,
Гостей дорогих в нашому залі зібрав.
Ви з нами зараз — це велика радість,
Так нехай привітання звучать не замовкаючи!


Вихователь 2:
Все готово до свята. Так чого ж ми чекаємо?
Бабусь і матусь привітаємо з жіночих днем!


Дитина 1:
До свята ми постаралися:
Акуратно прічесалісь,
Вмивалися, одягалися,
Щоб мами посміхалися!


Дитина 2:
Дорогі наші мами, вітаєм вас!
Немає прекрасніше на світі ваших милих очей!


Дитина 3:
Доброту і любов мами дарують дітям,
Бо матусі краще за всіх на світі.


Дитина 4:
Зі святом весняним ми вас вітаємо,
Всім бажаємо щастя, свято починаємо.


Вихователь 1:
Наших бабусь і мам, жінок всіх на світі
Песенкою ласкавою вітають діти!


Звучить пісня про маму


Вихователь 2:
З теплими весняними променями
Хочеться нам співати, танцювати, жартувати.
Бабусь і матусь улюблених
На веселий танець запросити.


Танець з мамами за вибором музичного керівника.


Далі проводяться гру з дітьми і мамами за вибором вихователя.


Вихователь 1: Хлопці, а ви знаєте, що навіть звірята вітають своїх мам зі святом 8 Березня? Зараз я розповім вам про це казку.


Казка «Подарунок мамі»


Жив собі у лісі звичайний їжачок-колючка. Кожну зиму він довго - довго спала з мамою у своєму лісовому будиночку. А навесні він прокидався, виходив на галявину і радів сонечку.


Їжачок виходить на галявину.


Їжачок: Фр-фр. Здрастуй, сонечко! Привіт весняні струмочки! Здрастуйте, перші квіточки!


Їжачок: Привіт, зайчик! А що у тебе в руках?


Заєць: Це у мене свіжі листочки салату в подарунок для моєї матусі.


Їжачок: А що це за свято?


Заєць: Це свято мам і бабусь. І ось я моєї мами несу подарунок - ці чудові листочки. А що ти подаруєш своїй мамі-Їжачисі?


Їжачок: Ой, а я незнаю. в мене нема ніякого подарунка.


Заєць: А ти щось вигадай! Ой, я чую чиїсь кроки. Я боюся лисицю, вона мене з'їсти може. Ну, нічого, ноги в мене швидкі, я втечу від неї. Прощай, їжачок.


Їжачок: Що ж мені робити? Я ж не вмію так швидко бігати, як заєць, і я не можу втекти від лисиці. Сховайте мене, будь ласка!


Вихователь 1. Злякався їжачок. Хто ж їжачку допоможе? Хлопці, давайте ми йому допоможемо.


Вихователь пропонує дітям взяти квіти і сховати ними їжачка.


Танець з квітами
Їжачок танцює з дітьми, і ті ніби вкривають його. Щоб це унагляднити, заздалегідь потрібно підготувати тканину - сіточку з пришитими на неї квітами, аналогічними, що «ростуть» на галявині. Вихователь швидко накидає цю сіточку на їжачка, здалеку буде схоже, ніби квіти перестрибнули на їжачка.


Вихователь 1: Підбіг їжачок до квітів. А вони - раз, і швиденько сіли на їжачка. І їжачок перетворився на квітучий кущик.


Лисиця: Ох, я бігла за зайцем, та не догнала, вже дуже він швидко бігає! А ким це тут пахне? Ой, так це ж їжачок! Ось його - то я і з'їм! Яка смакота - маленький їжачок! Ням-ням. Гей, їжачок, зараз я тебе з'їм! Ось зараз тільки зубки наточу, і з'їм!


Лисиця бігає і шукає їжака


А де ж цей їжачок? Куди ж він подівся? Був тут і немає! Тільки квіточки на галявині залишилися! Напевно, і він втік, не вдалося мені їжачка з'їсти. Піду я в ліс, ще кого - небудь пошукаю.


Вихователь 1: Не помітила лисиця їжачка, за кущик весняних квітів його прийняла.
Їжачок. Спасибі вам, хлопці, що від лисиці мене сховали. Вони такі красиві! Я візьму квіти з собою додому привітати мою маму ежиху з 8 Березня! Я донесу їх прямо тут, на моїй спинці, на моїх иголочках!


Вихователь 2: Їжачок побіг додому, а на голках квіточки поніс. Прибіг до будиночка, постукав.
Їжачок. Мама, мама виходь! Я тебе з днем 8 Березня привітати хочу!


Їжачок згортається так, що стає схожим на купину квітів, а їжачиха виходить з будиночка.


Їжачиха – мама: Який гарний кущик квітів перед нашим будиночком! Тільки от ніде не бачу мого улюбленого синочка - їжачка. Хлопці, а ви його не бачили?


Їжачок: ( розгортається ) Так ось же я, мамочко! А всі ці квіти для тебе! Вітаю з святом 8 Березня!


Їжачиха: Спасибі, їжачок! Я дуже люблю квіти, але тебе я люблю найбільше!


Вихователь 1: Ай да їжачок, молодець, маму привітав, подарунок їй подарував. Хлопці, а що ж ми зазвичай даруємо нашим мамам і бабуся? Хто розповість?


Дитина 1:
Подарунок мамі — купувати не будемо,
Зробимо самі, своїми руками.


Дитина 2: Можна вишити їй хустку.


Дитина 3: Можна виростити квітку.


Дитина 4: Можна намалювати будинок, блакитну річку.


Дитина 5: А ще розцілувати маму дорогу.


Вихователь 1: пропонує підійти до своїх мамам і поцілувати її.


Вихователь 2: Скільки прекрасних віршів, пісень і танців ми подарували сьогодні вам, дорогі наші мами і бабусі. Наше свято добігає кінця. Бажаємо вам здоров'я і радості, тому що у вас є діти. Подивіться на них, які вони милі, добрі, довірливі! Як вони люблять вас.


Всі намагалися не марно,
Все закінчилося чудово!
Молодці! спасибі вам!
Вітаємо ваших мам!


Всі разом дарують подарунки.

Комментариев нет:

Отправить комментарий