Популярные сообщения

среда, 29 ноября 2017 г.

Сценарій до 8 Березня «Для мам та бабусь»

Сценарій до 8 Березня «Для мам та бабусь»



Восьме березня у школі неможливе без пісень, запальних танців, видовищних конкурсів і щирих усмішок мам та бабусь. Тож щоб свято Весни вдалося на славу, я підготував для Тебе та друзів чудовий сценарій до 8 Березня.



Приготуйся веселитися! Щирий сміх та море позитивних емоцій усім гостям свята гарантовані.


Вступ


Мама… Це прекрасне слово, яке промовив кожен із нас першим. Скільки спогадів і тепла таїть воно у собі. У мами найдобріші і найласкавіші руки, вони все уміють. У мами найвірніше і найчутливіше серце — в ньому ніколи не згасає любов, доброта, ніжність. Знайте, наші дорогенькі бабусі і неньки, ви нам потрібні завжди, ми постійно потребуємо вашої любові і допомоги. Отож, будьте завжди як Весна: ніжні, милі, ласкаві, а головне — здорові.



Сценка «Що подарувати мамі»


Василько. Всі з дарунками. І все для наших рідних мам, милих бабусь, любих вчителів. І у мене мама. І яка! Най-найкраща. Я це точно знаю. От послухайте…


Ми з товаришем гуляли,
Ми серйозно розмовляли
І не посварилися,
А порозумілися.
— Знаєш, Вітя, — мовлю я,
Краща мама — це моя!


Вітя:
Ні,
Сперечатись нащо?
Мусиш вірити мені, —
Моя мама краща.


Василько:
Я товариша любив,
Сперечатись не хотів,
І повірили тому
Він мені, а я йому.
І обом приємно нам —
І мені і Віті (показує на Вітю)
Значить кожна з наших мам
Є найкраща в світі.


Вітя. Правда, Васильку, правда: Наші мами дуже хороші. І подарувати щось дуже хороше їм треба, дуже гарне.


Василько. Так от я ж про це й думаю… А ти, Вітю, вже придумав?


Вітя. Придумав! Отакенне велике — велике і цікаве-цікаве!


Василько. То скажи, що саме?!


Вітя. Я хочу мамі великого щастя! Хочу подарувати справжнє велике, світле щастя.


Василько. А ще всім мамам, вчителям, бабусям наше сердечне весняне вітання.



Привітання хлопчиків


Перший хлопчик:
Здрастуй, березень наш крилатий.
Перший місяць весни — світлий день.
Здрастуй, 8 Березня — свято
Всіх жінок, матерів та бабусь.


Другий хлопчик:
З Днем 8 Березня,
Зі святом ніжним, світлим.
Мами наші любі,
Бабусі наші милі,
Ми від усього серця
Вас вітаємо щиро!


Третій хлопчик:
Спасибі вам, рідні мами,
Що ви тут сьогодні з нами!
До вас наше перше слово,
Матусі, бабусі, сестрички, подруги,
Будьте здорові!


Четвертий хлопчик:
Матусі любі! Наші милі неньки!
Ми всі ваші рідні сини.
І зараз Вас вітаємо з найсвітлішим святом —
Чудовим святом радості і краси.


П’ятий хлопчик:
Матусю моя дорогенька!
Це свято даруєм тобі.
Яка ж бо ти ніжна,
Яка ж ти рідненька,
А очі які голубі!
Такі голубі, ніби небо,
Мов проліска синього цвіт.
Ніколи їм плакать не треба.
Хай радість несе їм привіт!


Шостий хлопчик:
Ми любимо вас, кохані наші мами.
Ми вам бажаємо здоров'ячка багато.
Ми хочемо, щоб завжди ви раділи
І щоб в житті ніколи не хворіли.



Сьомий хлопчик:
Кажуть, що на світі
Сонце найсвітліше.
Та всміхнеться мама —
І стає світліше.


Восьмий хлопчик:
Кажуть, що без сонця
Не розквітнуть квіти.
А хіба без мами
Є щасливі діти?


Дев’ятий хлопчик:
Матері низенько вклоніться,
До її ручок прихиліться,
Та скажіть: «Люблю я тебе, ненько!
Моя дивна, моя матінка рідненька.»


Десятий хлопчик:
Любі мами, з вашим святом
Вас вітають хлопчики й дівчатка!
Ми вас, мами, зустрічаєм
І віршами, і піснями,
Ми вас дуже всіх кохаєм,
Наші ніжні, рідні мами.


Одинадцятий хлопчик:
Рідні бабусі!
Ми ваші внучата,
Радісно з вами
Нам свято стрічати.
Добрі бабусі!
Вас люблять всі діти.
Мудрим бабусям
Шлемо ми привіти!


Дванадцятий хлопчик:
Щиро вітаємо тисячу раз.
Щастя бажаєм в святковий цей час!
Сили вогненної, праці натхненної,
Радісних літ.
Серцем гарячим прийміть
Наш палкий, сердечний привіт!



Сценка «За пролісками»


У залі звучить фонограма «Пори року» П. Чайковського.


Хлопчик. От і ми прийшли у ліс (підбігає до куща котиків).
А, дивись, вербовий пух, ось на світ уже пробився!


Дівчинка. Дід Мороз вже зняв кожух,
В ручаї умився.


Хлопчик. Співа синичка, дзінь-дзень-дзень.
Вітерець в сопілку грає.


Дівчинка. А завтра?


Хлопчик. А завтра такий день!


Дівчинка: Кожен про це знає.
Свято мам у цілім світі,
Назбираємо ми квітів,
Весняних квітів блакитних
Для наших мам,
Для наших рідних.



Хлопчик: Аби когось нам тут зустріти
Спитати, де є в цім лісі квіти?


Діти разом: Ми, малята-школярата,
Хочем квітів назбирати.
Ти не скажеш, де вони —
Перші проліски весни?


Зайчик. Добре, я в пригоді стану.
Все, що знаю, розкажу,
Перші квіточки весняні
Я вам, діти, покажу.
Наша квіточка мала,
Ворухнулась від тепла.
Ось стоїть тендітна,
Посміхається привітно
Голубенькими оченятами.
Погляньте, скільки квітне їх,
Чудесних квіточок малих.


(Дівчатка в костюмах першоцвітів виконують «Танок квітів» під музику П.Чайковського «Вальс квітів»).



Діти разом: Добрий день вам, любі квіти!
Поможіть ви нам.
Ми прийшли вас запросити
На весняне свято мам!


Хлопчик. Восьме березня прийшло!


Квіти. Як цього не знати!
Нас багато зацвіло
Саме задля свята.


Дівчинка. Отже, квіти з нами згодні
Привітати мам сьогодні?


Квіти. Згодні! Згодні!
Ми охоче підем з вами,
Хай радіють ваші мами.


Діти разом . Спасибі, Зайчику, тобі
За квіти білі й голубі.
Ми їх матусям віднесем.
Вони їх люблять над усе.


Зайчик. Несіть, несіть своїм матусям
Весняні першоцвіти,
А я у лісі залишусь,
Тут моя хатинка, діти!


Хлопчик. Наші мами дорогі,
Ми всіх вас вітаєм!
Разом з вами у школі
Свято зустрічаєм.


Дівчинка. Ми вам квіти принесем,
Проліски весняні,
Бо для нас ви рідні всі,
Дорогі, кохані.


Читець. Синю квіточку весняну
Ми не будем рвати.
Фарби, пензлики дістанем,
Будем малювати.
Намалюєм ніжну квітку,
Стебельце зелене.
І матуся радо візьме
Проліски від мене.


(Всі діти в цей час дарують букетики, зроблені своїми руками, присутнім мамам і бабусям.)



Плетіння віночка на честь любих мам


(Виходять дівчата і, вплітаючи квітку у вінок, кажуть ласкаві слова своїм матусям. Звучить фонограма «Вальс Анни Павлової»)


Перша дівчинка:
А моя — наймиліша зі всіх людей ненька.
Тиха, мов голубка, щира і маленька.


Друга дівчинка:
Нема в цілім світі, всім вам признаюся,
Кращої матусі, ніж моя матуся.


Третя дівчинка:
Я свою матусю щиро так кохаю,
Як слова дібрати — навіть і не знаю.


Четверта дівчинка:
Коли я хворенька, прийде моя ненька.
Тільки раз погляне — мені легше стане.


П’ята дівчинка:
Над матір'ю в світі не має опіки,
Материне серце — ось найкращі ліки.


Шоста дівчинка:
Мені все говорить щовечора ненька,
Що я — українка, мов квітка пишненька.


Разом:
Ми ось віночка сплели гарненько,
Щоб заквітчати милу неньку.
І нехай цей віночок прикрасить
Наше сьогоднішнє свято.


Читець:
Сонечко засяє золотими барвами,
Коли про матусеньку заспіваєм ми.
Закивають проліски цвітом над головами,
Коли про матусеньку заспіваємо з вами.


(Клас виконує пісню про маму)



Конкурси для мам на 8 Березня


Ведучий: Ось і прийшла пора конкурсів для мам, час нашим ненькам позмагатися у спритності та винахідливості.


1. Конкурс «Впізнайте себе в малюнках своїх дітей». (Мамам показують їхні портрети у виконанні дітей. Серед намальованих жінок їм потрібно вгадати себе.)


2. Конкурс «Бабусині та матусині помічники»


Ведучий. Дуже приємно бабусям, коли онуки охоче допомагають їм у хатніх справах. Зараз ми дізнаємося, хто з вас — найкращий помічник мамам і бабусям.


(2 команди по 4 учні — 2 голки, нитки, 2 ґудзики і 2 клаптя тканини)


Ведучий. Часто бабусям важко втягти нитку в голку, і вони звертаються до вас по допомогу. Хто з вас вправніше це зробить?


Ведучий. Хто швидше і правильно пришиє ґудзик, бо вони так часто відриваються.


Ведучий. Уявіть собі, що вам доручили придбати овочі для борщу. Що саме ви придбаєте?


3. Конкурс «Впізнайте своїх дітей чи онуків із зав'язаними очима». (Мамам зав’язують очі, і ті навпомацки мають знайти і впізнати свою дитину.)


Бабусині казки


Ведучий: За голубими вітряками,
Де скачуть коники баскі…
Десь у траві, під лопухами
Живуть бабусині казки.
А живуть вони у «Чарівній скриньці». Цей конкурс, друзі, підготували для вас ваші бабусі.


Бабуся. Дорогі, наші онуки! Коли ви були зовсім маленькими, ми вам розповідали багато казок. У цій скриньці сховані речі, що нагадують про їх зміст. Відгадайте які казки у скриньці?
Багато лісових горішків («Казка про царя Салтана»)
Уламок дзеркальця («Білосніжка»)
Золоте яєчко («Курочка Ряба»)
Колобок («Колобок»)
Гарна квітка. («Червона квіточка»).


Перший учень:
Мама, як і сонечко
Лиш одна буває.
Пестить і голубить нас,
Розуму навчає.


Другий учень :
Є чимало мам на світі,
Мами дорогі, мами світлі.
Та одна все ж наймиліша.
Хто така? Скажу вам я:
«Рідна матінка моя.»



Сценка «Пироги»


(Виходять дівчатка у фартухах і косинках, місять тісто на сцені у світлиці)


Перша дівчинка:
Руки місять тісто, тісто,
У макітрі тісно, тісно.


Друга дівчинка:
Тісно підіймається,
Це пиріг пишається.


Третя дівчинка:
Накладем варення з вишні
Пиріжечки вийдуть пишні.


Четверта дівчинка:
Почастуєм наших мам
Піднесем усім гостям.


(Фонограма. Діти розносять пироги і пригощають гостей свята).



Помітили орфографічну помилку? Виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter

Комментариев нет:

Отправить комментарий