Популярные сообщения

пятница, 12 мая 2017 г.

Подарунок мамі» сценарій для 2 молодшої групи

«Подарунок мамі» сценарій для 2 молодшої групи


Сценарій свята 8 Березня для дітей другої молодшої групи


«Подарунок мамі»


Пісню вап риготували,


Щоб ви нам аплодували!


Пісня «Пісенька простенька Ля-ля-ля» (сідають на свої місця)


Любі гості, а ви знаєте, що навіть звірята в цей день вітають своїх мам зі святом? Зараз ми розповімо вам про це казку.


Казка «Подарунок мамі»


Жив собі у лісі звичайний їжачок-колючка. Кожну зиму він довго - довго спала з мамою у своєму лісовому будиночку. А навесні він прокидався, виходив на галявину і радів сонечку.


Їжачок виходить на галявину.


Їжачок. Фр-фр. Здрастуй, сонечко! Привіт весняні струмочки! Здрастуйте, перші квіточки!


Заєць. Привіт, їжачок!


Їжачок. Привіт, зайчик! А що у тебе в руках?


Заєць. Це у мене свіжі листочки салату в подарунок для моєї матусі.


Їжачок. А що це за свято?


Заєць. Це свято мам і бабусь. І ось я моєї мами несу подарунок - ці чудові листочки. А що ти подаруєш своїй мамі-Їжачисі?


Їжачок. Ой, а я незнаю. в мене нема ніякого подарунка.


Заєць. А ти щось вигадай! Ой, я чую чиїсь кроки. Я боюся лисицю, вона мене з'їсти може. Ну, нічого, ноги в мене швидкі, я втечу від неї. Прощай, їжачок. Заєць йде.


Їжачок. Що ж мені робити? Я ж не вмію так швидко бігати, як заєць, і я не можу втекти від лисиці. Сховайте мене, будь ласка!


Вихователь 1. Злякався їжачок. Хто ж їжачку допоможе? Діти, давайте ми йому допоможемо.


Вихователь пропонує дітям взяти парасольки і сховати ними їжачка.


Танець з парасольками


Їжачок танцює з дітьми, і ті вкривають його тканиною з квітів.


Вихователь 1. Підбіг їжачок до квітів. А вони - раз, і швиденько сіли на їжачка. І їжачок перетворився на квітучий кущик.


Лисиця. Ох, я бігла за зайцем, та не догнала, вже дуже він швидко бігає! А ким це тут пахне? Ой, так це ж їжачок! Ось його - то я і з'їм! Яка смакота - маленький їжачок! Ням-ням. Гей, їжачок, зараз я тебе з'їм! Ось зараз тільки зубки наточу, і з'їм! Лисиця бігає і шукає їжака


А де ж цей їжачок? Куди ж він подівся? Був тут і немає! Тільки квіточки на галявині залишилися! Напевно, і він втік, не вдалося мені їжачка з'їсти. Піду я в ліс, ще кого - небудь пошукаю.


Вихователь 1. Не помітила лисиця їжачка, за кущик весняних квітів його прийняла.


Їжачок. Спасибі вам, діти, що від лисиці мене сховали. Вони такі красиві! Я візьму квіти з собою додому привітати мою маму їжиху!


Вихователь 1. Їжачок побіг додому, квіточки поніс. Прибіг до будиночка, постукав.


Їжачок. Мама, мама виходь! Я тебе з святом привітати хочу!


Їжачок згортається так, що стає схожим на купину квітів, а їжачиха виходить з будиночка.


Їжачиха - мама. Який гарний кущик квітів перед нашим будиночком!


Тільки от ніде не бачу мого улюбленого синочка - їжачка. Діти, а ви його не бачили?


Їжачок. ( розгортається ) Так ось же я, мамочко! А всі ці квіти для тебе! Вітаю зі святом!


Їжачиха. Спасибі, їжачок! Я дуже люблю квіти, але тебе я люблю найбільше!


Вихователь 1. Ай да їжачок, молодець, маму привітав, подарунок їй подарував. Діти, а що ж ми зазвичай даруємо нашим мамам і бабуся? Хто розповість?


1 дит. Я не буду купувати подарунок мамі,


Краще я зроблю щось гарне своїми руками.


2 дит. Можна вишити хустинку,


Чи намалювати картинку.


3 дит. Можна виростити квітку,


Ту, що розквітає в літку.


4 дит. Можу ще зварити їсти,


Та тся кухня буде в тісті.


Діти гарно вас розважали,час їм і перепочити. А ми запрошуємо до нас двох татусів. (виходять)


Завжди в родині у мами є безліч турбот. Та от одного разу тато вирішив зробити мамі подарунок і відправив її відпочивати. А сам залишився вдома. Мама лишила йому записку, що має зробити. У вас є 3 хв. А завдання ось на дошці.


Дуже спритні в нас татусі. Мами спокійно можуть залишати на них дім і дітей.


Скажіть ,матусі, ви дуже добре знаєте своїх дітлахів, їх вподобання, смаки? От зараз ми і побачимо. Я прошу одну маму вийти до нас і взяти свою дитинку. Станьте спинка до спинки. я задаватиму запитання, мама хай відповідає в голос, а дитина киває так чи ні.


Діти, колись ваші мами були маленькими і ходили за ручку зі своїми мамами. Пройшов час. Тепер їхні мами стали вашими бабусями. Сьогодні вони прийшли до нас на свято.


Завжди бігом, усім потрібна,


Така усміхнена і рідна,


Із ніжним іменем “. ”


Моя улюблена бабуся.


Ми сьогодні пісню заспіваєм знову


Про свою бабусі і любов.


Ти найкраща в світі, квітонько моя,


І тобі так личить усмішка твоя.


Маму дуже я люблю,


Їй палкий привiт я шлю,


Та не тiльки їй одній,


А й бабусеньцi своїй.

Комментариев нет:

Отправить комментарий